Bioinformatyka UW Forum

Wszyscy => Support => Wątek zaczęty przez: Ramidas Marca 16, 2014, 01:00:07



Tytuł: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Ramidas Marca 16, 2014, 01:00:07
Nawiązując do dyskusji o ulepszeniu forum proponuję zmianę układu kategorii:

Wstępniak
   Pierwsze kroki na forum
   Dla kandydatów na studia
   Bioinformatyka       (dział z informacjami dla ludzi spoza UW)
   Administracja      (o funkcjonowaniu forum)
Rok I
   Dyskusja ogólna
   przedmiot 1
   przedmiot 2
   ⋮
   przedmiot n
Rok II
   Dyskusja ogólna
   przedmiot 1
   przedmiot 2
   ⋮
   przedmiot n

Rok V
   Dyskusja ogólna
   przedmiot 1
   przedmiot 2
   ⋮
   przedmiot n
Koło naukowe
   Zarząd <forum ukryte>   
   Dyskusja
   Projekty
   Festyn
Inne
   Hyde Park
   Słownik przedmiotów, ogunów, WF
   Ogłoszenia

Główne zmiany:
każdy przedmiot ma swoje forum, a nie jest jednym wątkiem w odpowiednim roku.
To samo dotyczy Koła naukowego. Mamy za dużo do obgadywania


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: pjankowski Marca 16, 2014, 01:32:35
Jeśli udałoby się to bezboleśnie (bez kasowania starych wątków) i szybko przeprowadzić (nie szczególnie się na tym znam) byłoby naprawdę super.  :)


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Behoston Marca 16, 2014, 05:40:38
Oczywiście, że się da, ale nie sądzę, że dla każdego przedmiotu potrzeba podforum (bez tego robi się syf, ale z tym będzie ciężko się gdzieś dostać).
Zawsze można sprawdzić.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Behoston Marca 16, 2014, 05:49:36
Przy okazji przydało by się zrobić czyszczenie moderatorów:
Ziu!
nat
gosiak

Ci nie wchodzą już od roku. I prawdopodobnie już nie studiują (gosiak na pewno).
Można by porobić prędzej podfora z archiwami z poprzednich lat, albo nawet w każdym roku jedno o nazwie archiwum.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: pjankowski Marca 16, 2014, 10:15:43
Cytuj
nie sądzę, że dla każdego przedmiotu potrzeba podforum (bez tego robi się syf, ale z tym będzie ciężko się gdzieś dostać)
IMO syf będzie zdecydowanie gorszy niż "dostanie się gdzieś"


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 16, 2014, 10:56:58
Też sądzę, że osobne podforum dla każdego przemiotu to przesada; tam i tak prawie nikt nie pisze, raz na miesiąc coś nasz rocznik pisał, poprzedni V rok jeszcze regularnie coś skrobnął z tego co wiem. I tyle.

Kiedyś było tak, że każdy rocznik miał swojego moderatora, szybko się to rozmyło, ale można do tego wrócić; a nawet jeśli nie, to w każdym razie moderator to mniejsze uprawnienia niż admin, więc nie ma co się bać za dużej władzy, a forum można trochę oczyścić. Więc - czy ktoś ma ochotę zostać moderatorem? Bo generalnie ja mogę niby to porobić, ale ponieważ mi syf nie przeszkadza a wręcz nie bardzo go widzę, więc nie powiem żebym zabierała się do tego z przekonaniem i entuzjazmem ;) I pewnie mimo najszczerszych chęci będę zwlekać jak tylko się da. Więc chętnie awansuję kogoś, kto widzi, co należy zrobić (a co więcej - uważa, że należy to zrobić, a nie tylko dla świętego spokoju wypełnia wolę ludu) na moderatora.

@Ramidas - jesteś administratorem, z tego co widzę, więc sam możesz się zabrać za uskutecznianie swoich sugestii ;) (Notabene - myślałam, że admini są na czerwono, czemu ja jestem na czerwono, a Ramidas nie?) Sądzę, że szczególnie propozycja oddzielenia koła jako osobne podforum jest spoczko. Nie jestem pewna czy potrzebujemy prywatnego podforum dla Zarządu - może raczej dla całego Koła? Nie mamy chyba jakichś szczególnych tajemnic. Mailujemy czasem między sobą, ale głównie po to (przynajmniej moim zdaniem), żeby nie spamować innych, nie żebyśmy chcieli cokolwiek jakoś szczególnie ukryć.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Behoston Marca 17, 2014, 05:30:35
Tym mógłbym się też zająć ja, bylebyśmy ustalili jakiś porządek porządny.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: pjankowski Marca 17, 2014, 06:59:10
Proponuję przedyskutować układ kategorii na spotkaniu.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Behoston Marca 17, 2014, 07:00:45
ok.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Ramidas Marca 17, 2014, 11:49:29
Układ z podforum dla każdego przedmiotu jest sprawdzony i wiem, że działa. Tak funkcjonowało forum mojej drugiej uczelni i ludzie wchodzili często i znajdowali szybko potrzebne informacje. Nie jestem pewien czy mam aminia. Kiedyś na pewno miałem moda. :P Nie chcę robić tu rewolucji bez konsultacji społecznych, choć z tego co widzę to "konsultacje społeczne" odnosi się do 3 osób...


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 19, 2014, 06:11:43
Pomysł podforum dla każdego przedmiotu na spotkaniu został odrzucony.
Myślę, że ogólnie pomysł czyszczenia wątków dla studentów mija się z celem. Tzn. jak ktoś bardzo chce bo mu to szalenie przeszkadza to ewentualnie możemy, ale to jest akurat część forum tylko dla nas i nie musimy się martwić o jej prezencję. Tam się dzieje na tyle mało, że naprawdę trudno się zgubić.

Podchodząc do realizacji drugiego pomysłu - stworzenia rangi 'członek koła' i 'członek zarządu', którzy widzieliby więcej wątków niż szary student - zwątpiłam, czy faktycznie chcemy ukryć dyskusje nt. działalności Koła przed innymi studentami; może wydzielić koło na osobne podforum, tak jak planowaliśmy, ale zamiast tworzyć nową grupę uprzywilejowanych po prostu zrobić je widoczne tylko dla studentów? Na pewno dobrze by było ukryć to przed totalnie randomowymi ludźmi, którzy wchodząc na forum spytać "przepraszam co to jest bioinformatyka i czy się dostanę" nie muszą czytać naszych codziennych zmagań z brakiem pomysłów, flejmów i innych niekoniecznie chwalebnych postów. Ale może niech wszyscy studenci to widzą, żeby mogli zajrzeć i może nawet dorzucić swoje trzy grosze: "o, jak byście zrobili to-i-to to może bym przyszedł na spotkanie"? Koniec końców, owo "wszyscy studenci" to nie tak znowu dużo ludzi. Myślę też o tych, którzy pojawiają się co jakiś czas - albo i nawet bardzo regularnie - ale z pewnych względów oficjalnie członkami jeszcze nie są.
Hm, może po prostu tak to rozwiązać, że faktycznie utworzyć tę rangę "członek koła", ale przydzielać ją również na prośbę, niekoniecznie tylko z deklaracji członkostwa.

edit: Jeszcze dziś gadaliśmy o miejscu na umieszczanie ogłoszeń o wydarzeniach w stylu Symbioza, spotkanie z Data4Cure etc. Najbardziej kojarzy mi się na coś takiego tytuł "ogłoszenia", ale w jakiś naturalny sposób w ogłoszeniach są same ogłoszenia w stylu "wynajmę mieszkanie". "Tematy ogólne" generalnie faktycznie nie brzmi najlepiej do czegoś takiego, a "kalendarz" jest tylko dla studentów, prawda? A to są ogłoszenia co do których chyba nie mamy nic przeciwko żeby ktoś z zewnątrz też przeczytał. Więc czy nikt nie ma nic przeciwko żebym do kategorii 'wszyscy' dołożyła dział 'wydarzenia' z opisem w stylu 'konferencje, spotkania, seminaria etc.'? Jak nikt nie zaoponuję to na dniach założę i poprzenoszę co nieco.

edit2: Jeśli mam zrobić osobną kategorię koło, to zastanówmy się na jakie działy byśmy je podzielili, żebym od razu mogła segregować przenosząc wątki. Na razie jedyne, które przychodzą mi do głowy, to "spotkania", "propozycje/plany" i "zarząd".


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: gosiak Marca 20, 2014, 07:32:19
Mam prośbę aby nie usuwać historycznych członków forum nawet jeśli długo się nie pojawiają (bo mogą się pojawić tak jak ja teraz ;)) i może wydzielić jakieś miejsce dla absolwentów.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 20, 2014, 04:22:45
Znaczy dodać jakąś kategorię absolwenci czy coś takiego? Czy to ma sens?

Pisałam o dziale na rozmaite wydarzenia i pisałam że kalendarz mi nie podpasowuje bo niestudenci nie mają do niego dostępu, ale okazało się, że okłamałam was haniebnie - kalendarz jest ogólnodostępny. O ile więc nikt nie zaprotestuje, zabiorę się w najbliższym czasie do poprzenoszenia wszystkich wątków dot. rozmaitych wydarzeń do kalendarza. Być może wtedy dla porządku i formalności warto by przenieść ten dział do kategorii wszyscy, ale to już chyba nie jest istotne.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 29, 2014, 10:20:07
Wydzielona jest kategoria Koło, na razie dość prowizorycznie podzielona na działy. Wdzięcznam za sugestie jak można inaczej ją podzielić, np. żeby nie było tyle rzeczy w kategorii Inne.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Marcin Marca 29, 2014, 10:29:35
Może by jakoś przemianować dział "Akcje"? Wygląda trochę tak, jakby obok niego miały nastąpić "Notowania", "Kursy" i "Udziały".


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 29, 2014, 10:30:03
:D słuszna uwaga.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Marcin Marca 29, 2014, 10:36:40
Hm, teraz nie wiem, czy jest lepiej, bo określenie projekty pachnie takim korporacyjnym, nowoczesnym językiem, w jednym rzędzie obok słów kreatywnie, fascynujący i nieszablonowy.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 29, 2014, 10:39:14
To co, "grube rzeczy"?


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Marcin Marca 29, 2014, 10:41:50
Zaproponowałbym może inicjatywy. Ale znalazłem perełkę odnośnie powyższego, bardzo mi się poszczęściło. (http://i.imgur.com/llXdCJk.png)


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 29, 2014, 10:50:32
Inicjatywy są jeszcze bardziej takie jakieś... trendy. Wszyscy dookoła wykazują pełno pozytywnych inicjatyw.

Co powiecie na definicję akcji: "zorganizowane działanie podjęte w konkretnym celu"? Przynajmniej wiadomo o co chodzi...


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Marcin Marca 29, 2014, 11:04:47
Przepraszam, zapomniałem przejrzeć kilku kontekstów tego słowa, wydawało mi się jeszcze niezanieczyszczone, a tu proszę: Pozytywne Inicjatywy, Stowarzyszenie Eko-Inicjatywa, Dobre Inicjatywy Regionu...

EDIT: nadajmy może temu nazwę pozytywnie kreatywne projekty z ekoinicjatywą


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Behoston Marca 30, 2014, 12:21:52
Ja jestem za nazwą "nowe podforum 1"


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 30, 2014, 12:23:45
:D Chyba zabrnęliśmy za daleko (https://lh3.googleusercontent.com/-fLQivByV8x0/Tl1IdSE4wWI/AAAAAAAAAJA/i3rIjCbqkNA/s400/Graham_Chapman_Colonel.jpg).


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Marcin Marca 30, 2014, 01:11:07
Chyba jednak nie. (http://i.imgur.com/4cTPqvu.png) Trzeba będzie jeszcze przemyśleć tę sprawę.

EDIT: musimy kiedyś zebrać się zrobić meeting na brainstorming w naszym teamie i wspólnie wpadniemy na masę elektryzujących pomysłów


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz Marca 30, 2014, 10:29:48
I w tym celu nie musimy nigdzie wychodzić, bo każdy może zrobić calla ze swojego home-office:)

Nie wszyscy mają ekonomiczne skojarzenia z akcjami:) Ale akcje po prostu mało mówią. Hmmm, może po prostu "Podjęte przedsięwzięcia"? Albo "Przedsięwzięcia dużego rozmiaru". Z tym dużym rozmiarem to chyba przesada. Co do słowa projekty to mimo, że jest zawłaszczone przez korpo-slang to nie aż tak bardzo jak np. kreatywność - występuje też w języku codziennym, nawet w regulaminie mamy podane, że realizujemy projekty. Więc może "Projekty naukowe" albo "Projekty (około)naukowe" :) ?

Nie mam pomysłu na zmianę struktury, w sumie Inne nie jest tak gigantyczne. Ale może jeszcze spuchnąć. Myślę sobie, że może można coś przenieść z Inne do reszty działów, np. Rok 12/13. I to inne może dostanie inną nazwę? Np. Drobne ogłoszenia?

A tak w ogóle to może te punkty nazwać:
- Spotkania na Realizowane działania zgodne z z par. 2 ust. 1, par. 3 ust. 1, 3, 4 Regulaminu KNBiBS,
- Projekty na Realizowane działania zgodne z z par. 2 ust. 3, par. 3 ust. 2, 4, 5 Regulaminu KNBiBS, (i u można dodać, że które trwają co najmniej tyle a tyle),
- Promocja kierunku na  Realizowane działania zgodne z z par. 2 ust. 1 Regulaminu KNBiBS,
- Inne Promocja kierunku na Wyżej niewymienione działania zgodne z z par. 3 ust. 4, 5 Regulaminu KNBiBS.
Ale to jest raczej gruba przesada :D

A tak z różnych:
Może zgodnie propozycją @gosiak w Studenci (że gdyby był pusty to postronnych nie bił tym po oczach :) ) dodać dział Absolwenci? I po prostu ewentualnie usunąć jeśli absolwenci nie będą z tego korzystać ;)

Tak w ogóle to trochę nie rozumiem różnicy we Wszyscy pomiędzy Ogłoszenia a Tematy ogólne. Czy po prostu nie jest tak, że ogłoszenia nie nakładają ograniczenia, że tematyka musi być bioinformatyczna?

Adminie, tej nocy czas nam się chyba przesunął. A czy dałoby się na forum też trochę go przesunąć? Proszę wziąć poprawkę na to, że mogłem się trochę pomylić w mierzeniu czasu.

Hohoho, Jr. Memberem zostałem :)


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 30, 2014, 11:01:18
Zaczynam bać się kierunku jaki przybiera ta rozmowa. A myślałam, że dyskusje nad regulaminem były pełne niepotrzebnych kłótni o jakieś nieistotne sformułowanie i pojedyncze wyrazy i gorzej być nie może... Och, jakże bardzo się myliłam...

Zostają "projekty" i już. Kropka.

"Inne" to nie "drobne ogłoszenia", np. trafiły tam mniej lub bardziej górnolotne dyskusje o działalności koła. "Inne" to "inne", jak wskazuje opis: wszystko to, co nie pasuje gdzie indziej, i wydaje mi się, że trudno o lepszą nazwę dla takiego działu niż "inne".

A dokąd przenieść Rok 12/13? Do spotkań? Tylko tam się różne rzeczy dzieją, nie tylko informacje o spotkaniach. Generalnie taka właśnie ogólna dyskusja o wszystkim i niczym. Imho.

No ale co ci nieszczęśni absolwenci będą tam robić? Mam wrażenie, że Gosia będzie rozmawiać tam sama ze sobą, bo inni niespecjalnie zaglądają. Mogę niby założyć, ale powątpiewam w sens tego przedsięwzięcia. Przemyślę to sobie jeszcze.

"Tematy ogólne" jak chyba już wspominałam jakoś samozwańczo się zmieniły w "Ogłoszenia dot. spotkań i konferencji", co w sumie jest błędne. Chyba poprzenoszę te wszystkie tematy do kalendarza. Do tej pory wprawdzie kalendarz miał charakter studencki (sesja, kolokwia etc.), ale widzą go wszyscy, więc tak chyba będzie logiczniej. Czekam na jakieś veto w tej sprawie.

Zaraz przesunę czas.

No i generalnie chyba już wspominałam że chyba przydaliby się moderatorzy. Admini nie muszą pilnować porządku na forum, od tego mają moderatorów. Mogą to być moderatorzy poszczególnych działów, którzy po prostu raz na miesiąc będą musieli przesunąć jakiś wątek, i tyle. Wcale nie twierdzę, że w tej chwili mam mnóstwo roboty z powodu ich nieobecności i już nie ogarniam od nawału obowiązków, ale chodzi po prostu o psychiczny komfort świadomości, że nie leży wszystko na mnie i rozdzieliliśmy rozsądnie obowiązki między siebie, tak, żeby każdy dostał jakiś niewielki kawałek do pilnowania. Szukamy chętnych. CV w trzech egzemplarzach wraz ze zdjęciem prosimy wysłać gołębiem pocztowym na adres Wydziału z dopiskiem "Podanie o zostanie moderatorem".


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Marcin Marca 30, 2014, 11:12:40
Dobrze, w takim razie będziemy nowocześni.

Co do absolwentów, można to zrobić, jeżeli byłoby takie zapotrzebowanie. W to trochę wątpię.

Poza tym chyba obecny stan jest w porządku, ale najlepiej sprawdzi się to podczas dłuższego użytkowania.

Może jedna sugestia - moglibyśmy utworzyć dział zupełnie niezwiązany z tematem bioinformatyki i umieścić go na samym dole, żeby nie przesłaniał pozostałych. W końcu nie samą bioinformatyką człowiek żyje, a dodatkowo odciążyłoby to nieco PudełkoKrzyku.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Grzegorz Marca 30, 2014, 11:27:31
No i generalnie chyba już wspominałam że chyba przydaliby się moderatorzy. Admini nie muszą pilnować porządku na forum, od tego mają moderatorów. Mogą to być moderatorzy poszczególnych działów, którzy po prostu raz na miesiąc będą musieli przesunąć jakiś wątek, i tyle. Wcale nie twierdzę, że w tej chwili mam mnóstwo roboty z powodu ich nieobecności i już nie ogarniam od nawału obowiązków, ale chodzi po prostu o psychiczny komfort świadomości, że nie leży wszystko na mnie i rozdzieliliśmy rozsądnie obowiązki między siebie, tak, żeby każdy dostał jakiś niewielki kawałek do pilnowania. Szukamy chętnych. CV w trzech egzemplarzach wraz ze zdjęciem prosimy wysłać gołębiem pocztowym na adres Wydziału z dopiskiem "Podanie o zostanie moderatorem".
Mogę moderować czymś we wszystkich i kole naukowym (albo w przypadku braku chętnych całością). W kole jak Marcin pisał okaże się jak będzie żyło i ewentualnie poprawiać to. Cv ani podania nie będzie, tym bardziej zdjęcia.

A tak w ogóle:
Zaczynam bać się kierunku jaki przybiera ta rozmowa. A myślałam, że dyskusje nad regulaminem były pełne niepotrzebnych kłótni o jakieś nieistotne sformułowanie i pojedyncze wyrazy i gorzej być nie może... Och, jakże bardzo się myliłam...
To może ku przerażeniu maciosza podrążmy jeszcze temat :) Czy to, że nastąpiła zmiana nazwy koła powinno pociągnąć za sobą zmiany w regulaminie? Poprawię to w wolnym czasie, o ile dostanę potwierdzenie, że tak jest, bo nie wiem czy tak jest, bo słaby jestem z zagadnień prawnych.
A tak w ogóle to przecież kształt regulaminu jest bardzo ważny! :D


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Marcin Marca 30, 2014, 11:31:24
O, mam drugą sugestię. Trzeba zastanowić się nad zasadnością działu Kalendarz, bo daty nie trafiają doń dość często. Co można zrobić? Przenieść tematy przedmiotowe do odpowiednich lat, poza tym usunąć żółte kartki, takie jak: Pierwsze zajęcia z biochemii odbędą się 12 kwietnia 2010 r. Słońce wstało dokładnie szósta trzydzieści pięć, zaszło o ósmej dwadzieścia jeden czy Egzamin z MDiAL odbędzie się w piątek, 5.03.2010, o godzinie 14:00. Księżyc w nowiu. Podróże w czas przeszły dokonany nie powinny nas interesować. Zostawić to, co istotne, resztę wyrzucić za burtę.

Jeżeli nie chcemy rozstawać się kalendarzem, to zróbmy przyklejone tematy dla każdego roku (który byłby tym zainteresowany - nasz, jak sądzę - nie), w którym wszystkie terminy będą trzymane w jednym poście.


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Marca 31, 2014, 10:23:49
No, kalendarz w takim kształcie, w jakim był używany do tej pory trochę stracił rację bytu. Ostatnio Mateusz go wykorzystał, i tyle. Pierwotne założenia (już niewidoczne, bo zastąpił je cytat Adamsa) były takie, żeby wrzucać tam nie tylko terminy egzaminów, ale i ich pytania i odpowiedzi; szczerze mówiąc, zupełnie o tym zapomniałam i od samego początku jeśli wrzucałam gdzieś egzaminy i kolokwia to tylko do materiałów. W opisie kalendarza było też "wydarzenia" czy coś w tym rodzaju, więc może by faktycznie powyrzucać to, co już nic nie wnosi dla przyszłych pokoleń, a - co proponowałam już chyba dwukrotnie, ale nikt się nie wypowiedział, więc na wszelki wypadek napiszę jeszcze raz zanim uznam że milczenie oznacza zgodę i wprowadzę to w czyn - poprzenosić ogłoszenia o konferencjach etc. z działu "Tematy ogólne".


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: Marmotto Marca 31, 2014, 11:04:59
Jestem na tak! (http://pl.memgenerator.pl/mem-image/jestem-na-tak-3x)


Tytuł: Odp: Propozycja reorganizacji forum
Wiadomość wysłana przez: maciosz Kwietnia 01, 2014, 09:31:20
Wprowadziłam rzecz w czyn, tj. poprzenosiłam wątki z ogłoszeniami o konferencjach do kalendarza. Z usuwaniem starych na chwilę się wstrzymam, bo w niektórych zgodnie z pierwotnymi założeniami są pytania i odpowiedzi do egzaminów, to trzeba by pousuwać czujnie i selektywnie. Ponadto uznałam, że takie ogłoszenia mogą być widoczne dla wszystkich, więc zrobiłam kalendarz widoczny nawet dla gości, ale jeśli uważacie, że ze względu na wspomniane tematy z pytaniami i odpowiedziami powinien być nieco bardziej ukryty to albo z powrotem zmienię uprawnienia, albo może jednak wydzielę osobną kategorię w dziale "wszyscy" o nazwie, powiedzmy, "wydarzenia". Wtedy kalendarz zachowałby swoje teoretyczne pierwotne przeznaczenie, tylko wtedy prawdopodobnie umrze, bo zwyczaj wrzucania tam egzaminów jakoś upadł.
No i zmieniłam opis, bo cytat wprawdzie niczego sobie, ale niespecjalnie pasuje ;)


SimplePortal 2.3.1 © 2008-2009, SimplePortal